Ruilen en Retourneren

We zouden heel graag willen dat al onze producten voldoen aan uw verwachtingen, maar dat is helaas niet altijd mogelijk. Mocht u niet tevreden zijn over een product dan kunt u de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst, ongebruikt en in originele verpakking ruilen of retourneren. Wij respecteren uw besluit.

U kunt de producten heel gemakkelijk terugsturen via het Postkantoor of kosteloos terug brengen. Hieronder staan de voorwaarden en verschillende mogelijkheden.

Ruilen

Als u iets wilt ruilen, dan dient u dit per e-mail te laten weten en het product op eigen kosten direct terug te sturen of kosteloos terug te brengen. Na ontvangst van het product zullen wij het nieuwe product opsturen. Een eventueel prijsverschil dient u bij te betalen of krijgt u terug gestort.

Speciale actieproducten uit de webshop of producten die speciaal voor u besteld moeten worden kunnen helaas niet worden geruild.

Retourneren

Als wij uw pakket in goede orde hebben ontvangen (in originele verpakking en zonder beschadigingen) zal het aankoopbedrag vergoed worden, exclusief de verzendkosten van zowel de heen- als retourzending.

De retour gezonden items zijn op eigen risico voor de klant. Bij ‘aangetekend verzenden’ moet er door ons worden getekend voor ontvangst. Op deze manier bent u altijd verzekerd dat de bestelling bij ons aankomt. De terugbetaling zal voldaan worden binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.

Let op: Graag een briefje in het pakket meesturen met daarin uw naam, ordernummer, totaalbedrag, bankgegevens en reden van retour, zodat we u snel van dienst kunnen zijn.

Voorwaarden ruilen en retourneren:

  • Bestellingen van de webshop dienen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te worden teruggestuurd.
  • U dient dit direct te melden aan ons> 
  • Alleen ongedragen en onbeschadigde producten met de complete verpakking kunnen geretourneerd worden.

Beschadigd of verkeerd geleverd product

We vinden het erg vervelend als u een beschadigd of verkeerd geleverd product van ons ontvangt. Indien dit zich voordoet verzoeken we u telefonisch contact op te nemen met onze customer service om uw klacht zo goed en snel mogelijk te kunnen afhandelen.

© Lopharm BV, 2017. Ontwikkeld door Custom Website.